Thursday, December 6, 2012

MAKAN DURIAN SAMPAI LEBAM


uikss??

tengah hari tadi, keluar-keluar je dari class pukul 1.15, terbau durian dekat koridor. aku pun macam pelik. mana lah datang durian dekat level 11 ni. kitorang suspek, ni mesti kerja orang office makan durian tak ajak ni. hewhewhew.

then, bila turun je ground floor, aku tengok dekat foyer, ada pesta durian! wow! tema dia, makan sampai lebam! bayar 5 ringgit, makan la sampai lebam mana pun yang kita nak. whoaaa~ sedapnyaaaa!

dala dok pikir nak makan ke tak tu, aku usha-usha nampak budak-budak class aku dah baik punya amik port kat hujung tu melantak durian. fineeee! makan tak ajak! aku pun apa lagi, terus bayar 5 ringgit dekat kaunter, rembat sebijik durian.


yummeh! nikmatnya lahai dapat makan durian. perasan tak, durian yang aku makan tu rupa dia macam durian crepe kan? teringin sangat nak rasa durian crepe tu. untunglah si baju biru dah merasa. siap boleh text aku lagi jemput makan. grrr~! takpe-takpe. tunggu lah bila aku dah merasa benda tu nanti. aku tepek gambar besar-besar kat blog. muahahaha!

aku yang punyalah mengantuk sepanjang pagi tadi sampai last class, yang cadangnya balik nanti tak nak makan pun, terus nak tidur since stay up buat report, terus tak jadi nak berbuat demikian lepas jumpa durian ni. ain kata, mata yang dah sepet-sepet nak terpejam terus segar bila nampak durian. hahaha. that's so me!


amboih masing-masing. muka habis gian dah dapat makan durian. kikiki.


le family portrait! durian + friends = heaven!


p/s : kite still tengah tunggu durian crepe dari awak ni. bila lah nak sampai depan rumah ea? :P



[ked's sketching]

2 comments:

  1. amboi,sedapnya..eh,akak pun tgh cari durian crepe tu,sdap sgt ke ek?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang kate sedap kak.. cik abang kite pun kate sedap jugak.. baru ni kite nampak ade orang share anggur crepe kat fb.. cam menarik jep.. huhu.. kak nasha! bile kite nak mingle2 together? teringin nak hang out dengan akak.. :)

      Delete

Feel free to drop your comments here! :)