Saturday, January 5, 2013

20 MARKAH MELAYANG


uikss??


soalan first sekali dah kantoi. adoilaaaa~ 20 markah pulak tu. kenapa lah yang aku tak tahu tu dia tak nak letak kat soalan yang 10 markah ke, tak letak langsung ke. ni sangkut jugak kat 10 markah. soalan first pulak tu. mesti lecturer aku confuse tengok soalan first kitorang jawap merapu-rapu. tak expect keluar kot soalan tu!

yang lagi kelakar, soalan tu pasal downtown hotel. downtown hotel? weh! aku yang present kot dalam kelas aritu dan aku yang tak boleh jawap. apa pun tak boleh. :(

takpelah. nak buat macam mana. benda dah lepas. kan kan? takpe-takpe. satu dah lepas. tinggal lagi 5. next paper isnin ni. gap ada sehari ni. masa tu lah nak struggle habis-habis. you can do it afiqah! yeahhh! *tetiba bagi semangat kat diri sendiri*


p/s : tadi si baju biru gi subang. ingat boleh jumpa lah lepas exam tadi. tapi aku habis pun lambat sangat. pukul 5.30 dah masa tu. hmmm. takde rezeki lagi nak jumpa. takpe lah, next time ea. ada rezeki, kite jumpa lah kan buah hati saye? :)


[ked's sketching]

3 comments:

Feel free to drop your comments here! :)