Thursday, October 24, 2013

23rd on 22nd


uikss??


alhamdulillah. 22hb aritu genap laa umur aku mencecah 23 tahun. syukur kehadrat Ilahi kerana aku masih di izinkanNya untuk bernafas di muka bumi ini. 

23 dah rupanyaa aku tahun ni. lagi 7 tahun, dah 30. omaiii~ cepat sungguh masa berlalu. sedar tak sedar je kan? :)

banyak benda yang terjadi pada 22hb oktober tahun ni. antaranya kembalinya arwah Noreen Noor ke rahmatullah. tersentak jugak laa masa aku bukak beautiful nara masa tu. di saat aku menyambut ulang tahun kelahiran aku yang ke 23, tak sangka ada yang telah pergi meninggalkan dunia ini. Ya Allah, berikanlah aku sedikit waktu sahaja lagi, untuk aku membalas jasa kedua orang tuaku, dan juga, membayar segala hutang piutangku, sebelum kau mencabut nyawaku. hanya itu sahajalah pintaku pada setiap kali ulang tahun kelahiranku. amin yarabbalalamin. :)

dan jugak, pada 22hb aritu aku dah attend my first everrrr interview! whoaaaa. rezeki hari jadi katanya. dapat interview aritu. heee. tu lain entry noh kita cerita. :P

terima kasih kepada semua kengkawan yang telah wish birthday dekat segala jenis media elektronik -> facebook, twitter, instagram, line, we chat, sms, call, blog, semua lah senang cerita. nak list satu-satu memang sampai besok laa tak abes kan? ;)

haa, terima kasih jugak dekat muja ngan lieya yang sudi belanja aku makan di ambang hari jadi aritu. curlass tak iolss uolss? ada sambutan ambang hari jadi lagi. kau hadoo? :P



wee~ me is happy. terima kasih ya Allah di atas ukhwah ini. semoga ianya berkekalan. aminnn. :)



p/s : by 25 tahun nanti aku target nak kawen. ade lagi 2 tahun lagi. eh? :P


[ked's sketching]

1 comment:

  1. K.lin dulu umur 23 dah tawen tau, cam ked gak ler k.lin target 25 nk kawen tp jodoh dh smpai by umur 23, ape pon k.lin doakan smoga ked cepat ditemukan jodoh... :)

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)