Sunday, June 9, 2013

SAKIT YANG SUSAH UNTUK DI UBATI


uikss??

guys, hukhukhuk. aku sakit ni. hukhukhuk. sakit ape? haa. ni namenye sakit yang susah untuk nak di ubati. uish, sakit ape tu ek? tetttt~ haaa. aku taw korang nak teka apa tapi please ea. bukan sakit tu. ni sakit lain. sakit ni takde jual ubat kat farmasi mahupun klinik 1 malaysia. sakit tu adalah;



yup. as stated above, tu lah sakit aku. MALAS. iye. MALAS bebenor aku skang ni. kerja bertimbun-timbun nak kena submit dalam dua minggu kehadapan ni tapi MALASnya aku ni ya rabbi. motivation untuk buat kerja tu ade tapi ntah la. aku pun tak taw nak cakap camne. hmmm. ade sape-sape taw camne nak hilangkan sakit MALAS ni? please gitaw aku ea. sebab aku ni dah tahap kritikal masuk ICU doh ni. hnsffff--

oh, btw, please pray for him. haaa. ni yang betul-betul sakit. jangan tanye aku dia sakit ape. kalau korang terer hangul, tekalah dia sakit ape. heee. boss, get well soon okey? dear taeyang, please take care well of your buddy. i'll pray for both of you. xoxo



got to go, lelama aku kat sini kang makin parah penyakit MALAS aku ni. toodles!


[ked's sketching]

2 comments:

Feel free to drop your comments here! :)