Sunday, November 4, 2012

BILA AKU START BUKAK GOOGLE SCHOLAR..


uikss??


maksudnya yang pencarian 10 journals bakal bermula dan start petang karang, berkampunglah aku di blok lili, dengan pantauan keras daripada teha, untuk memastikan aku siap literature review bagi di submit esok. tengok, betapa banyaknya tabs yang aku bukak kat atas tu. ngeee~ 

masak! muntah journal lah aku malam ni.


nota hati : i miss you. i'm glad to hear latest news from you. cepat-cepat balik kl. banyak benda nak cerita. <3



[ked's sketching]

2 comments:

  1. you're much better than me.bayangkan aku kena buat 6 jurnal untuk 1 assignmnet dalam masa seminggu.hukhukhuk,tido mata terbukak da ni :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. heyy! better apa kebendanye aku kena baca 10 jurnal dalam satu malam untuk buat literature review tu.. huhu..

      seb baik dah siap.. hilang sebeban dah ni..
      whoaaaa~~

      Delete

Feel free to drop your comments here! :)