Wednesday, September 21, 2011

MALAM TAUTAN KASIH MELATI

uikss??

wahhhh!! letih giler la. aku baru je balik dari AGM kolej melati kot. huhu. baek kan aku? still gi perjumpaan kolej even sem depan tak dok kolej dah. first time masuk uitm shah alam, mesti lah teruje nak join ape-ape program. yelah, nak tengok management camne. (chett! padahal tadi ko jugak yang beriye-riye nak escape. gi seksyen 7 la kunonnye. tapi sebab budak-budak ni sume tak nak escape, terpakse la gi jugak). adehhh.

dah la pening giler tadi. almaklum lah, semenjak dua menjak ni, aku tak cukup tido kot. dari ari sabtu lagi. aku tak topup-topup mase tido yang aku dah sia-siakan tu. tu yang aku cepat letih plus sakit kepale skang ni. efek ke ek? mengikut teori si baju biru, begitulah agaknye. hehe

so, malas nak cite panjang-panjang. aku nak tunjuk gamba je sebenanye. gamba kitorang sume cam nak gi sukan skolah. yelah, pakai baju sukan kaler biru kot! hehehe. hye rumah biru!





kan? macam budak skolah kan? 

p/s : event ni wat kat dewan agong tuanku canselor uitm taw. sumpah besar giler! culture shock aku jap. hehehe


p/s/s : aku still tak puas hati sebab tak taw ag dewan sri budiman tu kat mane. anyone knows?


p/s/s/s : awak, mekasih bebanyak sebab kejutkan saye petang tadi walaupun jam awak awal 10 minit. hehehehe

2 comments:

  1. zatty zaimal :rindunyer tgk gmbr ni..........huhuhu

    ReplyDelete
  2. rindu zaty jugakkkk!!! kalau kau ade lagi kecoh punye..

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)