Saturday, September 17, 2011

AARON AZIZ READER BLOG AKU!

uikss??


LUMUT - Seorang pelakon lelaki yang kian melonjak naik namanya kini iaitu Aaron Aziz, mengaku bahawasanya beliau mempunyai hobi baru iaitu 'blogwalking'. Katanya kepada wartawan hiburan Sinar Semalam, "Saya begitu teruja dengan hobi baru saya ini. Kalau sebelum ni saya bangun pagi, saya terus online Beautiful Nara tengok gosip-gosip retis. Manalah tahu, kot-kot nama saya pun naik jugak kan. Tapi malangnya, tiada lah pula. Dah alang-alang terlajak saya online tu, saya google la cari nama blog-blog yang cambest sedikit. Hasil dari pencarian itu, maka jumpalah saya dengan blog dearked ni. Pergghhhh! Saya memang minat lah dengan blog ni. Saya rasa tuan tanah dia pun comel orangnya. Opss, terlebih sudah. Bukan itu saja, blog ini lah tempat saya menghilangkan stress bahana dari menghafal skrip di lokasi. Tanpa blog ini, siapalah saya. Bagi menghargai ked, iaitu tuan punya blog itu, saya telah meninggalkan jejak di shout box nya. 

Nampak tak jejak yang saya telah tinggalkan di situ? Memang saya sahaja menyuruh ked supaya show off dengan blogger members yang saya pernah view blog dia. Jangan salahkan dia selepas ini tahu?". 

hah, nampak tak? aaron aziz pon dah kate jangan nak marah-marah kat aku pasni ek? hahahaha. caye tak aaron aziz ade blog? tak caye meh terjah sini !!

hoi hoi! jangan tak sangke "aaron aziz" pandai melukis. haaa, sume katun die comel-comel doh! i like! nora elena pon like gak! ahaks!

dah terjah dah? haaaa, jangan marah-marah yea. kalau marah kene jual! hehehe. 

p/s : entry hepy aku pada hari ini. abang aaron kita gurau-gurau saja maaa.

[ked's sketching]

12 comments:

  1. betul-betul ingatkan aaron aziz tadi... huhu~ hampa~

    ReplyDelete
  2. hehehe..sabau yea TK..sy pon btol2 igtkn aaron aziz yang write kt shout box sy tuh..

    ReplyDelete
  3. aiseh, aku tak angau lah zuan..btol aih aaron aziz bc blog aku..hahaha

    ReplyDelete
  4. hahahaha..aaron aziz dr lumut :p

    ReplyDelete
  5. ahaks! una, kalau dari lumut tu bukan aaron aziz, tapi kamal adli!

    ReplyDelete
  6. Aah..aku suka baca blog kau.
    hehehe..

    ReplyDelete
  7. mak aihhh..aaron aziz komen akhirnye!!
    kne wat kenduri doa selamat nih!
    tengs abg aaron cz sudi singgah..
    ahaks! ade2 je ko wan!

    ReplyDelete
  8. aaron call td.. dia ckp memang in relationship ngan kid.. :P

    ReplyDelete
  9. blah la ko zuan! sungguhnye! aaron 8pax no ko ek? ahaks!

    ReplyDelete
  10. perghh...aku pun 'terkena'..igtkan mmg aaron btul2...tapi kalau tak salah aku, aaron aziz yg real mmg ada blog....=)

    ReplyDelete
  11. hahahaha..lu kena beb!! aku pon terkene jugak! ek? nak cari lah blog die..

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)