HAPPY DADDY'S DAY

9:50:00 AM


uikss??


kecik-kecik dulu, kak long selalu kena rotan.
kena marah.
kadang-kadang, adik-adik yang gaduh,
kak long pun kena skali.
sampai satu tahap tu,
kak long rasa macam anak angkat je.
yelah, kalau sayang, takkan selalu kena marah, kena rotan.

tapi,
bila kak long semakin besar.
baru kak long sedar.
kalau masa kecik-kecik dulu tak pernah kena marah dan rotan,
tak mungkin kak long jadi manusia macam sekarang.
tak mungkin kak long ada rasa tanggungjawab di atas segala perbuatan kak long.
dan tak mungkin kak long bina rasa berani.
berani dalam menghadapi hakikat.
berani dalam menerima kesalahan.
berani dalam mengharungi kehidupan.
yang paling best sekali,
berani untuk mintak apa-apa dengan ayah. hewhewhew

ayah,
terima kasih kerana telah membesarkan kak long selama ini.
terima kasih kerana masih setia bersama kak long susah senang.
terima kasih atas segala-galanya.

" SELAMAT HARI AYAH, AYAH. "


p/s : ayah aku ada cam fahrin ahmad tak? hahahaha


[ked's sketching]

You Might Also Like

3 Comments

  1. Cam abg kpd fahrin la ked..☺ ayah ked ni muda lg ke? B'gaya n smart lg tuuu..

    ReplyDelete
  2. haha..ade la sikit mcm fahrin ahmad:)

    ReplyDelete
  3. sori..tumpang komen sket...ada la sket2 mcm fahrin ahmad....agaknya camni kot fahrin ahmad bila dah tua muahahaha

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SKETCH'S PATH

Daisypath Anniversary tickers