Friday, February 3, 2012

MARI MEWARNA : ANGGOTA BADAN


uikss??

salam yaumul jumaah rakan-rakan. aku baru bangun yea lepas stay up carikan gambar anggota badan untuk ibu aku bagi kat students beliau kaler. dah lame dah ibu aku suh cari, aku je terhegeh-hegeh baru nak wat semalam. maapkan kak long bu! huhu

for your information, ibu aku ni cikgu pendidikan khas. beliau kena la cari gambar kosong body parts cam kaki, tangan, mulut untuk budak-budak ni kaler. susah hokeyy? aku search siku, jumpe polar bear yang bername SIKU


kawaii! maksud name siku ni ialah 'Sea Ice' in Greenlandic. kecian siku. sebab mak die tak leh nak produce susu untuk die, die kena anta ke Scandinavian Wildlife Park kat Denmark. wuu~ keciannye siku!

hah, tengok. dah aku melalut cite pasal siku lak ni. padahal aku nak cite pasal siku kat tangan kite tu je. susah jugak kan nak cari gambar yang betol-betol fit ngan wants kite? dah macam-macam keyword aku tekan, tak dapa-dapat jugak ape yang aku cari. tu yang sampai pagi berjage tu.

oleh sebab aku memahami ape yang cikgu-cikgu cam ibu aku ni alami, aku nak share collection of anggota badan yang aku dah edit. kirenye, cikgu-cikgu nanti boleh paste kat word, then print camtu je taw. mudah kan?




sume gambar-gambar ni aku google je. semoge gambar-gambar ni dapat memudahkan kerje-kerje cikgu-cikgu sume. same-same lah kite berkongsi ea.

[ked's sketching]

2 comments:

  1. haha demand upin ipin plak si pilot ni..

    ps ko x bca an special entry aku wat kt ko? psl spam tu.. perghh sebak den..hahaha

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)