Wednesday, July 24, 2019

It's Been A While


Hey wassup guys!
Wah gittew dah macam Khairul Aming dah aku rasa. Hahhahahaha
It's been a while kan?
Lama dah tak update blog ni.
Sekarang ni sebab dah kerja sendiri so banyak sangat masa terluang.
So, here I am. Hiks!

Disebabkan terrrrrrrrrrrrrrrlalu lama tak update blog, aku punya setting pun habis lari dah.
Kelmarin amik laa masa sikit godek-godek blog, nak edit remove apa yang patut.
Berkesempatan jugak la check akaun Nuffnang.
Ye, masih RM 13.00++ sama seperti 3 tahun lepas. Hahhahahaha
What do you expect Ked? 
Dengan bersawang bagai kau ingat kau blogger pilihan yang boleh generate income thru blogging?
Eh?

Btw disebabkan itu, aku cari balik laa tutorial macam mana nak buat tu, macam mana nak buat ni bagai.
Tapi ada jugak certains configuration yang before this kita boleh buat, tapi sekarang dah tak boleh ye?
Hmmmm poning-poning.
Tapi takpe.
Slow-slow mengimarahkan semula blog ni.
Actually aku banyak nak share travel tips ni.
Huhuhuhu. Nak share kat fb sogannnnnn.
Share sini jela kot-kot dapat naikkan semula view.
Hiks!

Okay lah.
Nanti aku sambung lagi ye.
Nak dapatkan rentak je ni dulu.
Till we meet again yalls!

Truly,
Ked 

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)