Wednesday, May 16, 2018

Holla!


Yo! Ssup!
It's me then.
Hee.
Giler lama aku tak merepek kat sini.
Last post 2016 kot.
Masa tu mula-mula keje lagi. Hhahahahhaa.

So, dah almost 2 years berlalu.
Yup, terlalu banyak benda yang datang dan pergi dalam hidup aku.
Terlalu banyak.
Dan sebenarnya, 2016 merupakan tahun paling koyak sekali buat aku.
Paling teruk, paling sakit.
Dan hujung 2016, aku bangun balik.
Betulkan apa yang tak betul, dan for this year, aku mengharapkan tahun ini menjadi titik mula permulaan yang baik untuk masa depan aku.
Haaaa... jengjengjengggggg

What ever it is,
Forget the past, dan teruskan melangkah.
Enjoy segala nikmat, kemudahan, kesenangan di depan mata.
Dan, just follow the flow.
Semoga Allah berkati.
Insya Allah...
:)





P/s : Gambar-gambar trip awal tahun ni. Awal-awal tahun ni banyak bawak group. Hujung-hujung tahun ni tak taw lagi nama terpilih nak ke mana. Mintak-mintak terpilih dapat gi honeymoon ke. Eh? Hehhehehe. Doa-doakan yeee.

4 comments:

Feel free to drop your comments here! :)