Saturday, November 16, 2013

INI BUKAN BLOG GOSSIP!

uikss??




dah lama tak bukak nuffnang. tetiba tadi rasa nak bukak. mana la taw kot-kot duit makin bertambah ke hape ke kannnn. sekali bukak-bukak, maintain RM 9.76. huuu. takpe lah, kita tengok keyword masuk blog ni jela. huhuhu

aku memang selalu camtu. bukak nuffnang, tengok keyword. yela, nak taw jugak keyword apa yang depa pakai sampai jumpa blog aku ni. maklum laa, kita ni bukannya retis uolss. kalau type nama boleh terus jumpa blog. huhuhu. 





tengok-tengok sekali tu diaaa. atas sekali tuh. AMIRAH FILZAH FREE HAIR. what daaa?

kejadahhhh sangat! kemaruk sangat nak tengok gambar rambut amirah filzah sampai jumpa blog aku. sorry beb! aku tak suka dedahkan aurat orang. hahaha. aku ada gambar amirah filzah covered her hair je. do you have any problem with that? :P

if i not mistaken, dia memang free hair dulu. tapi aku kenal dia masa dia dah start berhijab. dan aku rasa, tak perlu kot kita nak search balik gambar-gambar lama dia dulu. buat apa kan? kau suka ke kalau kisah lama kau orang bongkar kembali? tak nak kan. so? 

please laa pepel. do respect mereka yang dah berubah ni dengan tidak menyiarkan gambar mereka yang dahulu. aku sendiri ada ramai member yang dah berubah. so, aku terpaksa delete mana-mana gambar mereka yang aku dah publish kat social media sebab aku menghormati hijrah mereka. 

terasa cam blog beautiful nara pulak bila ada keyword macam ni sesat masuk dalam blog. hewhewhew. sorry sket uolss. ni bukan blog gossip okey? pi cari tempat lain kalau korang nak bergossip pun. hahaha

nah, sebab dah korang nak sangat tengok gambar dia, aku pun dengan baik hatinya tolong laa menguploadkan gambar dia. tapi with covered hair la kan. hahaha




curlass kau amik gambar ngan artis/model/blogger masa tengah pakai track suit je. kau hadoo? huhu. nak taw macam mana aku boleh jumpa amirah filzah bare face macam ni, boleh baca kat sini --> teruja berjumpa dengan seorang blogger


p/s : ada seorang artis yang sedang meningkat naik pernah jadi classmate aku time diploma dulu. nanti aku reveal siapa dia. :)



[ked's sketching]

4 comments:

  1. hamboi~~~
    kawan ngan retis, x lame lagi lupe kat kami~~haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape maksud kau?
      retis yang kawan ngan aku okey.
      hahahaa

      Delete
  2. maju dah fiq..jumpe retis bagai..lepas ni x ingat dah kat aku ni mber plkn..hahaha

    ReplyDelete
  3. Wah2x...jmpe retissss..nnt jap lg join jd retissss jgk la jwab yer.hihihi..sori dear lama xdtg singgah...

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)