Tuesday, May 3, 2011

HANG OUT SAT

uikss?? 


as all of you know, this week is the last week for me at Dungun!!!! demm!! i'll really mish dungun soooooooo much!!!!


apart from that, last friday diorang ajak la aku kelua, gi MM (Mesre Mall yea. bukan Mesre Malaysia) katenye. aku mule2 x maw kelua. ag2 bile memikirkan dwet yang seberape nak banyak ni kan. tapi, setelah diprovok ngan novel kat popular, aku pon join la. (fine! kat dungun ni x de popular, PSI ade la!).

makenye, kitorang kelua x ramai pon. ade la lam 2 buah kete. aku, muja, lieya, ika, eday, asip, mat jehe, baha dan aweksnye. haaa,, kenape aku kate aweks yea? muahahahhahahaa. shuke aty aku la nak letak pape pon. blog aku! ade aku kesah?? nan hadoooo!!!


aku mase nak gi tu, memang da bajet2 da duet aku. for novel only! fullstop!! hampeh! sekali sampai sane, novel aku ilang ntah ke mane. chisss! diorang nak tengok muvie dan aku terpakse tengok. cite THOR plak tu. da la 11 hengget!! aku da la x penah taw cite tu besh ke x. aku pon masuk ngan penuh redho ni. skali ble da tegok cte tu, pergggghhhhh!!! terbaek wok! x sie2 dwet aku melayang 11 hengget untuk cite macam tu.






waaa~~hero die siyes ensem weh!!! ciap ade 6 pax ag kot. aku ngn ika ni da cair2 da tengok Thor tu. hehehehehe. bese la. pompuan kan. sape x shuke tengok laki ensem. CGI diorang pon terbaek dari ladang. the wat diorang wat imagination tentang tempat tu membuatkan aku terpegun and WOOOOOWWWW!!!!!!! ni la second time aku shuke muvie dari Marvel taw. before this aku setie ngan spiderman je kot. bagi aku tu lah yang paling cool sekali. hikhikhik....













p/s : ah! pedulik ape aku gambo terbalik! aku nak show off kat korang gak! hahahahaha. aku pon x paham la. aku da rotate da gamba2 ni sume. bole lak die terbalik ek.


digital word sketching by ked

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)