Monday, March 21, 2011

OUT FROM THE PRESSURE!!!

uikss??


huhuhu. da lame aku tak typing kan?? maklum la, bizi la katekan. 2 minggu ni memang opis aku termasuk la aku sekali, bizi ngan event kat bukit bendera. memang sampai tahap nak giler pon ade wa cakap sama lu.


event tu ari sabtu. for sure la kan ari jumaat tu, yakni sehari before event, kitorang da kene kompem sume attendance. kene follow up call untuk all the VIPs, media, senang cite, sume guest la kan.


selalunye, ari jumaat kitorang memang rehat lame sket. 12.15 da rehat da. tapi kali ni, punye la khusyuk wat keje(lagi2 bile HQ pon ade yang turun padang), sume wat ignore jep ngan rehat tu. makan pon bungkus nasik kandar jep. huhuhu


mase tengah makan tu, kitorang borak2 la. masuk la tang nak pakai baju ape esok la, parkson wat sale la, kasut x jumpe ag la. s0, ape ag. berpakat la ngan akak2 ni sume, kitorang gi shopim dan pade mase yang same, pengubat stress ngan keje!!!


abis jep makan, aku, ada, kak atie, kak nurul, kak liza, kak tim dan kak nisa pon gi serbu la parkson kat prangin tu. nak tengok gak la sale kat sane kan. memang kencang la sale die. ag kencang bile aku hanye ade 150 jep lam akaun skang ni. =.="


cekidaud!!! ol da pics yang aku sempat snap mase diorang sume tengah kalut2 cari kasut. 





p/s : jgn di tanye nape ade 2 pics ni jep. yg len 2 sumeny damm selepas di rotate!! huh!






digital word sketching by ked

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)