Thursday, March 10, 2011

JIWA SEORANG BLOGGER

uikss??

da kalau namanye kite ni blogger,,writting style kite memang akan melambang kan kite seorang blogger kan??setuju x ngan aku??


for those yg pure uitm HM students,,korang kenal x buku ni??x kenal nampak sangat la nipu nye. .for your info,,currently i'm a practical student at Ministry of Tourism Penang. .

oleh sebab lecturer aku nak datang minggu ni,,pulun la aku wat buku log ni. .yg tertangguh dari bulan lepas pon yea gak. .hehehe. .kelmarin aku da kaci kat pengarah aku untuk sign(sebab die yg supervise aku kn). .arini die bagi buku aku berserta komen,,

"ika,,i bace you punye buku macam blog la. ."

huhuhuhu. .camne 2 ek??aku terbawak2 sangat ke writting in the blog dengan dunie nyate. .ngeeee~~~ ^^,

"nak wat cmne miss. .sy kan seorang blogger. ."


[ked's sketching]

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)