Saturday, June 16, 2012

GSC BAGI TIKET FREE !!! YAHUUU..


uikss??

bersempena dengan pembukaan 2 cawangan GSC terbaru di 2 new opening mall kat selangor ni, iaitu setia city mall dan paradigm mall, cam biasa lah. mesti ada tiket free punya. kikiki...

setia city mall, merupakan sebuah mall yang baru di buka, terletak di setia alam, shah alam. haaa, untuk students uitm puncak alam yang selama ni paling koman pun turun shah alam sebab nak cari entertainment, sekarang ni, anda semua dah tak perlu untuk berbuat begitu. sebab, kita dah ada setia alam city mall ni! yahuuuu.. aku baru ada kesempatan untuk terjah mall ni semalam, memang puas hati lah. route bas U90 pun dah lalu sini dah sekarang ni. ahaks!


besar dan sangat puas hati dengan semua facilities dia. surau okey, toilet okey, parking pun okey. segala macam jenis kedai ada. korang nak apa? sebut je.. nando's, tony roma's, carl's jr, nichii, kitschen, brands outlet, giordano, machines, uniqlo, cotton on, MPH dan banyak lagi laa.. kalau aku list memang tak abes.

dan hari ni, iaitu 16 jun sampailah 20 jun, GSC setia city mall start untuk bagi tiket wayang free untuk semua pengunjung GSC sempena grand opening nya 21 jun ni! waaa~ jum kita pergi sana ramai-ramai. untuk keterangan lanjut, boleh surf website GSC tu sendiri. yeay! ada chance lah aku nak tengok hunger game ngan mirror mirror! hahaha.. hari tu nak tengok, tapi selalu kitorang datang tak kena dengan time. sudahnya, tengok cerita lain. ekeke...

ni dia punya schedule..

GSC SETIA CITY MALL FREE SCREENING - SHOWTIMES

untuk coupon tu, boleh klik kat sini --> free screening coupon <--



so, apa tunggu lagi? jum ramai-ramai kita pergi! hoyeehhh...






copied infro from http://www.gsc.com.my

[ked's sketching]

5 comments:

  1. Chilli's xdo...x moh ler pegi...ngeee~
    Mcm2 ado x yah turun kl dah ler org shah alam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. chilli's ade la kak lin..
      tak tertulis je tadi..
      hehehe

      baru ade ni hah..
      sobsobsob..
      ade la choice sket..
      kalau tak, sokmo turun kl/shah alam je..

      Delete
  2. huntonggg lerr cuti weekend ni dpt tgk movie free..

    ReplyDelete
  3. surau kt tingkat bape ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. emm.. saye tak ingat la tingkat berapa tapi yang saye ingatnye dekat dengan nichii.. jumpa nichii, jumpe la surau.. die belah2 dalam jugak laa..

      Delete

Feel free to drop your comments here! :)