Friday, February 24, 2012

CONGRATS YUNALIS ZARAI !!


uikss??


"oh bulan, enggan melayan diriku lagi
pabila
air mata membasahi pipi
dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku
pabila
kau bersama yang lain"


yeahh.. tu dia lagu dan sebenarnya, lagu yang telah menaikkan nama Yuna di industri muzik tanah air kite nih. dan bermula dari itu, Yuna terus melangkah tanpa menoleh ke belakang lagi, terus berkarya sehingga ke peringkat antarabangsa.

dan baru-baru ni, Yuna telah tercalon dalam Nickelodeon 25th Annual Kids' Choice Award yang mana bakal di adakan di USC Galen Center, LA. Yuna telah bertanding dalam kategori 'Favourite Asian Act' berserta dengan 3 orang calon lain yang tak kurang hebatnya iaitu Agnes Monica, Charice dannnnnn, Wonder Girls!

so, wahai rakyat Malaysia, marilah kite beramai-ramai vote for Yuna as wakil negara kite. undian boleh di buat facebook, page Nickelodeon dan twitter (gune custom hashtags) start from this becoming 1/3/2012.

yuna! i'm very proud of you! nyanyi lagu terukir bintang sket. hehe. congrats sis! may this time be your luck to become a winner. kalau dapat perform mase tu lagi kencang kan?


p/s : aku rase pesaing paling sengit dan sengat yuna Wonder Girls lah. gambar yuna kat atas tu gambar faberet aku. stylo mylo abes!


credit story to : http://myona.com/2012/02/22/yuna-nominated-nickelodeon-kids-choice-awards-2012/

[ked's sketching]

3 comments:

  1. i love yuna. bila yuna nak kawen

    ReplyDelete
  2. wow! makin meletup la yuna pasni.. bayangkn satu dunia tgk dia nanti.. then 1 dunia search pasal dia nanti n dengar lagu2 dia... :D

    ReplyDelete
  3. paling suke lagu terukir di bintang. masyukkkkk!

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)