Wednesday, May 7, 2014

CUTI TAPI.....


uikss??

hai semua! selamat bercuti kepada warga Pahang dan selamat bekerja kepada mereka yang sedang bekerja di luar sana. muahahaha. seronok sungguh dapat cuti sehari seminggu since last week lagi. bulan ni kalaulah Pahang amik cuti wesak jugak memang tiap-tiap minggu laa ada cuti. malangnya wesak minggu depan aku tak cuti eventhough kuil hindu depan opis jee. hahaha. sabarlah uols yang tengah kerja tu ek. next week korang bahan aku pulak taww? hiks!

nama jee cuti. tapi aku tak cuti sangatlah punnn. pfttt. sebabnya aku sedang sibuk. sibuk dengannnnn...




wondering what i'm trying to do now? hee. nantilah aku story. promise! *pinky pomish* hehhee. sebab aku taknak drag masa aku lama sangat kat blog ni. a longgggg wayyyy to go to accomplish this task. 

dah dah. aku nak sambung type ni. 
adios!~

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)