Monday, April 1, 2013

APRIL FOOL, APRIL MORNING

Uikss?

Pejam celik, pejam celik, dah masuk bulan april. Whoaa. Dah sebulan nampaknya bukak sem. Hujung bulan ni cuti mid sem. Hohoho. Me is happy!

Happy, happy jugak. Bangun-bangun pagi, dah rasa tekak tak best. Takpe, bangun-bangun, mandi, makan cornflakes semua, kepala dah rasa berat dah. Jengjengjeng. At last, seawal bulan ni kite demam jugak akhirnya. Good.

Then, dapat pulak berita subuh tadi yang kshownet, sebuah website yang menjadi tumpuan downloaders running sedunia untuk dapatkan stock running man yang telah di translate subtitlenya ke english akan mengakhiri project mereka sampai episod 139 ni je. Aku harap kshownet buat lawak sebab arini april fool kan? Kalau tak, merana lah aku nak cekau mane tengok running man with subs yang terbaekk dari ladang. Yedak?

Okey. Kepala semakin memberat. Got to go. Inilah secara kasarnya, gambaran permulaan april bagi aku. Korang pulak camne?

p/s : aku rasa aku demam frust la ni. Tak pun demam kecewa. Pftt~!

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)