Friday, November 11, 2011

KISAH DISEBALIK 11.11.11


uikss??

aku rase aku orang yang terakhir kot wat entry pasal date ni. saje. nak jugak record history untuk blog sendiri kan? hehehe.



macam-macam aktiviti yang dilakukan sempena untuk mengabadikan date ni dalam ingatan. ade yang bernikah lah, datinglah. penuh news feed facebook aku ngan status pasal date ni saje. namun begitu, ade jugak yang akan mengingati date ini selama-lamanya apabila orang tersayang pergi meninggalkan dirinya buat selama-lamanya. Al-fatihah untuk arwah ayah junior skolah aku, azmira.

ahah! sempena hari yang bersejarah ni, aku nak pomot satu blog yang bernama sebelas. nak taw blog sape? let's cekidaud blog SEBELAS!

dan jugak, dengarlah lagu faveret aku ni, NEBULA 11 dari Pop Shuvit. hehe

eh, baru pasan. ni entry keSEBELAS aku dalam bulan 11 ni. nais!

[ked's sketching]

2 comments:

  1. uiks, blog 11 pn ada? (blog aku la tu..hahaha)

    fav gak wei lagu nebula tu.. :D

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)