Thursday, July 21, 2011

SEGMEN : KAMI SAYANG TEMAN BLOGGER, TERJAHAN TERAKHIR

uikss??





waaa~~ segmen ni dah sampai last part dah. sobsobsob. sedih sedih sedih. takpe takpe. life must go on kan? hehehehe


so, last part ni aku kene wat pantun ngan tuju lagu la plak. tuju lagu tu bolehhh. tang pantun tu lemah sket laaa. heee. kalau dewan bahasa dan pustaka ade terbaca blog aku ni, maapkan la ek kalau-kalau pantun tu tak menepati piawaian SIRIM. uuuuuu~~


hokeh-hokeh! stop bebel. jum cekidaud grup members aku kali ni!


MEMPERSEMBAHKAN!! GRUP MEMBER 2!




daaaannnn. lagu untuk kite sume, dipersilakan, Pelita by A.P.I !!!!





sebab musabab aku pilih lagu ni sebab nak naikkan lagi semangat kite sume untuk terus berblogging selagi hayat dikandung badan. semoge kite tak kan menyerah kalah walaupon ape yang terjadi. aminnn. yeaaahhh!!!


then, pantun berkerat-kerat pulak kepade korang berempat,


buah ciku melantun-lantun,
ambil singgit tolong belikan,
saya budak tak pandai berpantun,
kalau terer tolong ajarkan.

angahiera manis orangnya,
dari serawak datangnya dia,
berbelang-belang menjadi tema,
cerita aku itulah tajuknya.

lembut sungguh wajah faisha,
lembut juga warna blognya,
menjadi umi anaknya fatiha,
laaa..dah kahwin rupanya.

myezatul akma nama diberi,
suka pula warna warni,
berblogging pilihan dihati,
menjahit pula kerana hobi.

zahiradzul url tertera,
pink polka dot menawan hati,
turut dikenali sebagai hira,
status pelajar masih didakapi.


ahaks! merepek je kan pantun tu? tapi, kalau ade yang berkenan nak anta kat didik ke, dewan siswa ke, jangan lupe kredit name aku taw. selamat berjumpe lagi sume!!


digital word sketching by ked

6 comments:

  1. huhu..congrats dah berjaya abiskan aktiviti ninie ni..suka sgt2 tau..kreatif sgt2.. :)

    http://dearked.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-teman-blogger_21.html

    ReplyDelete
  2. haha. siap ada pantun tu tak tahan. saya tak buat lagi. hoho. by the way, thanks untuk lagu tu. yeah! semoga kita still maju untuk berblog ni. hehe :D

    ReplyDelete
  3. hahahah..pantun terbaikk. ;)

    lagu x tahan ek.

    -sesi terjah dr abg stalker group 8 superb-

    ReplyDelete
  4. @ninie: yeahhh..sukses!!nak sijil bole?hehe

    @hira: hahahaha..pantun hentam2 je tu..x sabar nk bc yg awak punye..cepat sket taw.. :)

    @abang stalker: lagu feberet tuuu..huhu

    ReplyDelete
  5. bestnya pantun awk!ada bakat terpendam ni

    ReplyDelete
  6. tu bakat merapu namenye mye..hehe
    x sbr nk bc pantun awk lak..

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)