Friday, September 11, 2015

FREEBIE : ENGLISH IS FUN








A freebie for any teachers or students or anyone lah yang tengah cari material untuk English week ke apa ke. Feel free to save it! Hehehe.



Teha lah puncanya. Aritu dia mintak tolong aku bagi idea untuk student dia buat poster. Dah kebetulan masa tu aku baru nak bukak laptop, aku pun draf laa sket-sket. Aku pun takde idea gak masa dia kata macam tu sebenarnya. Hiks. Sebab tajuk yang dia bagi tu terlalu general. Tak specific sangat. Dalam otak aku dok imagine Oh My English! jela kan. 



So lepas godek-godek, jadilah a simple poster. Sesuai laa untuk primary school i think. Mihmihmih. 



Aaa dah alang-alang tu mana-mana cikgu yang nak kite designkan poster ke jadual waktu ke banner selamat datang ke sifir ke ape ke, boleh laa contact kita kat sini;





#sharingiscaring uols!!

2 comments:

Feel free to drop your comments here! :)