Thursday, July 2, 2015

MY JULY

uikss??

it's july finally. huarghhhh. diam tak diam dah nak masuk half ramadhan dah ek. dan aku sikittttttt pun takde wish kat reader aku happy ramadhan. adehhh. so, tak terlambat lagi aku rasa untuk ucap, 




hee. sekejap jee kan? dah masuk july. hailaaa. genap 1 july ni la jugak, aku menjadi penganggur balik. kelmarin last day laa aku keje. alaaaa kenapa berenti kejeee? susah taw nak dapat keje zaman laa ni. pulak tu keje dok kat umah lak tu. hee. i have my very own personal reason kenapa aku resign. dan aku rasa tak perlu lah aku state reason tu kat sini. maybe aku boleh katakan yang aku nak cari pengalaman baru kat dunia luar mungkin? hahahahaha. poyo giler kan ayat? 

tapi tulah kan. bila dah resign ni jenuh pulak pikir nak keje ape pasni. adehhh. aku terpikir gak nak bukak bisnes sendiri tapi ilmu di dada ni cam paras dada itik je. hewhewhew. ntah mampu ke idok. tapi kan, kalau tak cuba tak taw kan? tapi tadi ade table talk ngan member aku, tetiba datang courage pulak untuk run my own business. hmmm. tak sia-sia iftar kat luar malam ni. hehehe

what ever it is, aku ingat nak amik masa ni, before raya ni, untuk pikir dalam-dalam, masak-masak, untuk future career aku. hmmm. berat nihhh. :P

so buat sementara waktu ni, aku ingat nak cari duit raya sket via blog. aku nak open service untuk design. aku akan mengambil online order untuk design bunting, banner, sticker label dan business card. design only yeee. so untuk sebarang pertanyaan regarding price and services, don't hesitate to whatsapp/message/telegram me at 017-963 1422. 

p/s : lagi dua tiga hari aku up kan sample ek? :)

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)