Thursday, June 26, 2014

MY HECTIC DAY EVERRR

Today is my hectic dayyy everrr. Mencatat sejarah ye pada hari ini aku tak sempat langsung nak lunch due to the busynesss. Ade ke word busyness? Ahaks! AAK! Hahhaha

Seriously arini memang busyyy. Job masuk tak henti-henti. Aku pulak kena jaga kaunter arini. Bukak bil, amik order customer, serve customer. Sumpah woiii! Jaga kaunter lagi stress dari buat design. Sebab tu aku bertahan keje celcom customer service dulu sebulan jee. Ahaks!

Dannn... disebabkan teruknya stress management aku tadi, for the first time sepanjang keje ni aku menangis sebab tension sangat. Lebih kepada pressure actually. Sampaikan aku tersalah save, tersalah suruh print. Imagine laa customer nak sticker tu dalam 30cm x 22cm. Bantai aku pi antaq kat printer design yg saiz 3kaki x 4kaki. Memang berganda-ganda lahhh besarnya dari size yang dia nak. Alahaiii. My bad. Pastu boleh pulak salah bukak bil. Dalam bil aku type 30cm x 20cm je. Bila check balik email, baru perasan aku salah buat. Kena type balik. Aiguuu.

Haih. Nampak gayanya kena edit balik laa resume aku. Tang point able to work under pressure tu. Muahahha

Okeylah. Tu jelah cite aku arini. Aku nak tido. Letih nanges arini. Hahahaha. Daaa!!!

P/s: bila nak start type balik ni? Hmmmm

10 comments:

  1. Ala, kesiannya. Takpe. Banyakkan bersabar.

    ReplyDelete
  2. salam pikah...pikah keje kt ner skang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak atieeee...
      baru bukak blog. huhu. saye keje kat kedai family kat temerloh gak.
      hee.

      Delete

Feel free to drop your comments here! :)