Wednesday, April 9, 2014

NGAPE BIOR SEMOK

uikss??

Hello aprilll! Eh, dah masuk minggu kedua april aku baru terhegeh-hegeh nak menghello kann. Boooooo.... * baling kulit pisang *. Nak buat camne uolss. Iolss busyyyyy sangat. Semenjak aku kerja ni kan jadi malas lak nak update blog. Huhu. Okey laa. Bukan semenjak aku kerja sebenarnya. Kalau korang perasan, semenjak zaman instagram we chat semua berleluasa lah menyebabkan aku kurang berblog. Yelah, rasa cam kurang feel nak blogging since boleh buat karangan berserta gambar kat instagram kan. Hee. Tapi instagram still tak boleh lawan blog. Blog tetap pilihan hatiku. Cuma aku jee yang malassss sangat nak updateee. Hihihi

Tambah crucial lagi bila aku dah keje. Haaa. Dari pukul 9-6 menghadap skrin laptop, so bila kat umah aku rase nak rehatkan mata aku dari menghadap skrin. Nak nak pulakkk lately ni line broadband cam haremmmm je kat area umah aku. So daripada aku type tapi tak boleh nak publish, pastu aku gile sorang, baik aku tak buat langsung yedok? Huhuhu

Okey lah. Got to go. Aku ade keje nak buat kat belakang sket. Hee. See uolss next timeee! XOXO

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)