Monday, October 28, 2013

CRAVING FOR THIS....


uikss??

malam semalam kan, kite mimpi. ce teka kite mimpi apa. :)

adakah kite mimpi ni?




atau ini....




ataupun, yang ini....




omo! ni kalau mimpi taeyang bagi bunga ni kompem aku koma sebulan. hahahaha.

duit, cincin dengan taeyang. semua tu bukannnn! walaupun antara 3 gambar tu, hat yang taeyang tu paling aku berharap sekali aku mimpi dia. hehehe

ekceli kan, semalam aku mimpi ni.




nyummehhh! sedapnyeeee nasik lemak sambal kerang. ekceli aku craving sangat nasik lemak sambal kerang ngan sotong dekat kedai simpang 3, puncak alam fasa 3. waaaa~ tu memang terbaekkk laa. dah la murah, portion dia banyak, sedap lak tu. setakat ni, tulah nasik lemak sambal kerang terbaekkk pernah aku makan. wuuuu~ rindu nak beli makan nasik lemak tuuuu. sampai masuk-masuk dalam mimpi i uols nasik lemak ni. scary tak camtu? hahaha

bila laa nak gi puncak alam ek. nak makan nasik lemak sambal kerang ni. sobsss T.T



[ked's sketching]

1 comment:

Feel free to drop your comments here! :)