Wednesday, October 30, 2013

BUANG JEE..

uikss??


ceritanya macam ni. ade member aku kate nampak aku makin naik. fineeee. sesia je aku avoid makan nasik waktu malam. hahaha. ekceli, jadi jee diet camtu. tapi dia jadi tang perut jelaa. tang pipi tak jadi punnn. pfttt~

bila aku tanya apis, tang mana yang dia nampak naiknya? dia kata tang pipi. aku pun cakap la, kalau tang pipi tu memang tak leh buat pape lah kan. dia dengan senangnye cakap, buang laa. 

buang laaa. kalau lah boleh kikis buang lelemak kat pipi ni, dah lama aku buat apis woiii. hahaha.

camne nak slim kan pipi ek? kalau nak ikutkan banyak jee produk yang boleh buat face shape kite sampai jadi bentuk V. heee. aku malas nak mention, korang gugel je sendiri. tapi kann, aku takut ade side effect in the future laa nanti. sebab ada satu tu, aku pernah beli, tapi tak pakai kat muka pun, bila check chemical substances kat belakang botol tu, ada paraben. aaaaa. tak mau la cenggitu. nak pakai lama muka ni. hohoho. 


so, korang ade taw tak any traditional tips untuk slim kan pipi nih? heee. aku rasa dah terlebih isi padu dah pipi ni. sempat je kot nak bagi pipi nampak kurus sket untuk gambar atas stage konvo nanti. hehehe

12 days to go. fighting! ^^,


[ked's sketching]

5 comments:

  1. 12 hari lagi kalau turun pun sikit jelah kot. Cer try urut letak ibu jari bawah dagu dan kembangkan kedua2 tangan sambil tolak naik atas. Macam dok urut kat spa tu.

    ReplyDelete
  2. Hahaha, macamlah bleh potonng. BTW, thanks share entry saya. Terharu..

    ReplyDelete
  3. loll macam la boleh buang..hikhik terima je laa..hee

    ReplyDelete
  4. Rjin2 kunyang chewing gum..hehe

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)