Tuesday, August 20, 2013

ANTARA PENYEBAB....


uikss??


ya hampunnnn. dulu time study, bagi alasan busy dengan assignments punca tak hapdet blog. la ni dah abes study, blog pun tak terhapdet-hapdet ape cer? 

ini seriussss! tak taw kenapa since aku balik umah ni, line berukben cam harommm. merahhhh je manjang. kalau merah-merah delima takpe gak. ni merah rase nak mendidih darah ado laa. 

makanya, tu lah antara sebab susah nau nak hapdet blog skang ni. jangan kan nak hapdet blog susah, nak google cari short course pun susah! 

jengjengjenggg. short course apekah? tu lain kali i story okeyhh. heee. mampus laa tunggu next entry yang entah ke bilanya nak publish. ekeke

eh, baru 2 minggu raya kannn. sempat lagi tak aku nak wish selamat hari raya kat uolss? gasak laa sempat ke tak sempat. yang penting aku gigihkan diri aku mengwish jugak. hahaha. selamat hari raye uolss. maaf zahir batin. raye tahun depan jemput datang uamh ea. tahun ni jangan datang. umah tengah renovate. hihihi



okey laa. sebelum line buat hal, aku chow dulu dengan sekeping pantun;


anak ayam berlari-lari,
lari termasuk dalam longkang,
sebelum saya undur diri.
marilah kita mencuci longkang.



hahaha. memang takde kaitan punnn. wassalam. >.<


[ked's sketching]

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)