Wednesday, February 20, 2013

TERRIBLE NIGHTMARE



uikss??

the most terrible nightmare just happened to me last night. wooo~ takut giler. aku mimpi, ada sorang kawan lama ni datang cari aku nak kawan dengan aku balik. in reality, memang kitorang dah tak berkawan lepas pada suatu kes ni dulu. sebenarnya, aku dah lama maafkan dia even dah tak ingat langsung pasal kes ni. 

tuptup. malam tadi aku mimpikan dia. serius. dalam mimpi tu, sungguh sangat dia datang cari aku sampai kat rumah aku kat temerloh ni. pastu, ibu dok paksa-paksa aku kawan dengan dia balik sebab dia dah berubah. aku tak nak. memang aku dah tak nak kawan dengan dia. dia dok push-push aku. ntah macam mana ntah, dia boleh "masuk" ke dalam badan kucing aku. penat aku suruh dia keluar, tapi dia tak nak. jangan tanya camne benda tu boleh berlaku. dah nama pun mimpi ye dak? aku bengang sangat, aku baca al-Fatihah dengan ayat Kursi. tengah baca Fatihah, aku tersedar. even aku sedar pun, aku teruskan jugak baca dua ayat tu. lepas tu aku selawat, ludah ke kiri 3 kali. 

sungguh la takut. aku tak taw macam mana boleh mimpi sampai macam tu sekali. yang pelik, dengan member lama aku sekali tu. takutttt~ trauma dah nak tido pasni. wuuuu~

korang pernah mimpi camni? tengah baca fatihah boleh sedar. 


[ked's sketching]

1 comment:

  1. aik..smpi msuk bdn kucing...doa yg bek2x ea.moga2x tiada yg tak baik :)

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)