Monday, January 7, 2013

BUAT MEREKA YANG SEKERTAS, SENASIB..


uikss??


sudah, cukup-cukup sudah. sudah sampai di sini saja. barang yang lepas, jangan dikenang. dah, aku nak sambung tengok running man. penghibur di kala kesedihan dan kekecewaan. tskk tskk





p/s : aku tengah frust dengan paper tadi. do not disturb me.

p/s/s : promote entry ni jap, WHY RUNNING MAN SHOULD COME TO MALAYSIA. mana-mana Running Man's fans tu tolong share kat mana-mana PD yang uols kenal. sama-sama berganding bahu bawak Kim Jong Kook jejak tanah Melayu makan sambal belacan dengan budu. hohoho. 

[ked's sketching]

4 comments:

  1. uit2..rajin nye ko post bnyk2..aku x rajin mane pun..btw, nak lari topik ket.ade kontek mane2 bdk kem plkn kite dop?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nsk wat camne..
      aku target sehari, se entry kot. huhuhu
      ain mispardi jela yang aku konteknye. aku baru je jumpa dia aritu.
      tu pun sebab dia nak amik buku dekat member aku..
      kenapa?

      Delete
  2. hai hai pengawas yang garang makan orang..aumm auumm...hihihi..
    kite pun fan Tiger Oppa!..hahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeay!
      kite pun sameeee.
      jum bawak commander datang mesia!

      Delete

Feel free to drop your comments here! :)