Thursday, October 25, 2012

SELAMAT!

uikss??


aku rasa tepek gambaq tu pun dah cukup nak bagitaw hangpa pa dia yang aku nak tulih kat sini kan? hahaha. amacam loghat utagha aku? okey dak? tengah type sambil tengok gambaq melayu kat tv tiga nih. depa dok pakat cakap utagha, dengan aku-aku sekali terikut-ikut depa type lagu tu kat sini. hehehe. lagi pun, aku kan anak mami. lekat jugak la utagha tu sikit-sikit.

tu dia kemain dok gebang dekat blog pandai cakap utagha noh. cuba bagi cakap dengan si baju biru satgi mula la dok hek hek gelak habaq tak reti cakap. pirahhh!

cuttttt! dah jauh menyimpang dah ni. dari nak ucap selamat hari raya, dah membebel cakap utara pulak. ah sudah. cepat betul hilang fokus adorable afiqah ni ea. hekhekhek.

eh. kejap. aku cerita pasal apa tadi? hari raya kan? haaa. yelah tu. selamat hari raya! berhati-hati di jalan raya! >.<

p/s : amacam gambaq aku? ada macam feeling-feeling instagram tak? hahaha


[ked's sketching]

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)