KISAH SI ANAS : SENGAL!

1:33:00 PM

uikss??

kesengalan anas makin ketara dari hari ke hari. aku rasa kalau ada maharaja lawak mega version kanak-kanak, mau jugak aku pi letak nama anas ni kat astro. grrr~! 


cheritera 1

" anas, tolong amik kan kak long bulu ayam kejap. "
" alah, malas lah nak pergi rumah wek. "
" lah, kejadahnya suruh amik bulu ayam sampai kena pergi rumah wek? "
" yelah. kak long mintak bulu ayam. rumah kita mana ada ayam. kan dekat rumah wek je yang ada ayam. "

tu baru satu story. sabar adorable afiqah. sabar. 



cheritera 2

" anas! kan kak long suruh angkat kain baju tu. kenapa tak angkat-angkat lagi ni? "
" anas dah angkat dah laaa. cantik sikit. "
" abis tu, ni siapa punya? kak long? "
" tu anas punya. "
" dah tu, kenapa tak angkat? "
" dah kak long suruh anas angkat baju je kan tadi. yang tu seluar. "

amacam? sengal tak adik kite? hahaha. tolong uols. tolong adjust anas masuk maharaja lawak mega boleh? hiks!

balik rumah ni, dah berbekas dah dahi aku. mana taknya, dok layan kesengalan anas ni sambil tepuk-tepuk dahi. hai anas, anas.   >.<


[ked's sketching]

You Might Also Like

2 Comments

  1. Assalamualaikum Ked

    boleh beri pesaingan dgn yg dah terkenal tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikummussalam atuk..
      boleh berduet dengan zizan ni..
      hehe :)

      Delete

Feel free to drop your comments here! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SKETCH'S PATH

Daisypath Anniversary tickers