TOLONG

11:34:00 AM

uikss??

tolong,
tolong Tuhan.
ku bermohon agar Kau lindungi dia.
lindung dari sebarang bahaya.
lindung dari sebarang malapetaka.
lindung dari segala situasi yang tak terjangka.

tolong,
aku pinta kepada kalian.
mohon doakan.
yang terbaik untuk dia.
mohon doakan.
dia baik-baik sahaja.
dan mohon doakan.
agar segala urusannya diberkati Allah.

tolong,
tolong Ya Allah.
ku pohon Kau tabahkan hatiku.
sekiranya itu berlaku.
supaya aku.
dapat menerima ketentuanmu.
dan dapat melaksanakan.
apa yang telah dipesan kepadaku.
untuk ku laku.

tolong,
tolong awak jaga diri baik-baik.
tolong awak prihatin dengan diri sendiri.
tolong awak inform saya kalau ada yang terjadi.
tolong saya.
tolong kekal seperti ini. 
sehingga kita sah menjadi.
sepasang suami isteri.


[ked's sketching]

You Might Also Like

9 Comments

  1. اِ نْ شَآ ءَ اللّهُ Allah akan melindungi nya..sama2 kite doakan.. :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. aminn..
      terima kasih kerana turut mendoakan cik asma..
      :)

      Delete
  3. aminnn..dia terlibat ops baru ke?

    ReplyDelete
  4. wah lawanya gambar itu...ked ambil di mana ya?haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. emmm..
      bf saya bagi..
      pastu saya edit..
      mekasih cakap lawa..
      :)

      ngada la abang ni!
      nyamar konon!
      cheh.. ingat orang tak kenal ke?
      :P

      Delete

Feel free to drop your comments here! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SKETCH'S PATH

Daisypath Anniversary tickers