THE REAL MACARONI

3:26:00 PM


uikss??

kalau sebut macaroni, apa yang ada dalam fikiran korang?


uuu... nyum nyum nyum. macaroni goreng! hah, tengok ni pulak. 


haaa. macaroni cheese! tempting tak? ekeke. eh, tapi betul ke ni macaroni? are you sure? meh kita tengok gambar ni pulak.



alamak! maaflah kualiti gambar kurang jitu. huhu. haa. ni lah aku nak tunjuk. sebenarnya, yang kat atas tadi tu, bukannya macaroni, tapi sejenis pasta yang bernama elbows. ooo...


kalau camtu, yang mana lak rupanya yang nama macaroni tu? 


haaa.. nampak tak dia tulis apa kat pack tu? M.A.C.A.R.O.N.I. ni lah macaroni yang sebenarnya rupanya. yang biasa kita makan tu elbows la.

lepas ni kena tukar nama lah makanan kat atas tu. macaroni goreng jadi elbows goreng, macaroni cheese jadi elbows cheese. eyewh! tak sedap lah pulak nama tu. :P


p/s : nampak sangat aku tak pernah masak benda-benda ni semua. pergi econsave itu hari baru tahu. hewhewhew


[ked's sketching]

You Might Also Like

3 Comments

  1. oh my gucci.......mak pun baru tau nyah...tima kasih lah yer bagi tau....huuhuhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. laa..
      yeke? nyah ingatkan nyah sorang je yang tak taw lagi..
      tu lah kan kak atie.. ni semua salah iklan tv yang salah tunjuk mana satu macaroni ngan elbows tu kat kita kan kak atie?
      hehe

      Delete
  2. nak! aku suka makan benda alah ni~ arghh lama tak makan

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SKETCH'S PATH

Daisypath Anniversary tickers