Saturday, September 8, 2012

BETUL KATA ORANG


uikss??

betul kata orang. kalau sayang, tinggal-tinggalkan. dah lama kami bersama. 2 bulan ni merupakan saat-saat gembira aku bila bila aku dapat bersama dengannya. namun, apakan daya. tuntutan daripada pihak ketiga memaksa aku untuk meninggalkannya buat seketika. hmmm.. 

sayang. tunggu kita bersua semula sambil meluangkan masa lagi 5 bulan ya.


ini lah sayang aku. malam ni malam terakhir aku kat sini setelah 2 bulan aku bertapa kat dalam rumah ni, kat atas sofa usang ini. oh, kenapa begitu cepat masa berlalu? bagaikan semalam baru terasa peritnya menjawap kertas Managing Information System. macam terbayang-bayang je ayah sesat masa cari rumah aku kat puncak alam. 

nak buat macam mana kan? sayang macam mana pun aku dekat rumah aku, terpaksa jugak aku tinggalkan demi tanggungjawab aku terhadap study. tsk tsk tsk. 

bak kata aaron aziz,


untuk mereka yang sekapal dengan aku, selamat menempuhi semester baru! semoga semester ini kita dapat perform lagi baik dari sem-sem sebelum ni. semoga Allah permudahkan segala-galanya. aminn..

yes! dah sem 5! satu sem je lagi. sabar, sabar. >.<


p/s : tak sabar nak jumpa classmates HM2215C. hopefully first class isnin ni penuh la 31 orang dalam kelas tu ea.


[ked's sketching]

4 comments:

  1. esok 10.9 sama-sama la kita kuliah ye

    ReplyDelete
  2. last sem ke ked? samalaaa kiter...chaiyok chaiyok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. taklah cik faye.
      last year. second last sem.
      hehehe
      chaiyok chaiyok!
      chaiyok kat your mr.soldier jugak for his exam.
      cik abang kita dah lepas dah.
      hehe

      Delete

Feel free to drop your comments here! :)