Wednesday, August 22, 2012

RAYA KETIGA BERSAMA KANG GARY


uikss??

raya ketiga baru beraya? what theee? hahaha. percaya tak baru semalam aku keluar dari rumah pergi beraya. tu pun rumah kawan-kawan ibu. tu pun sebab semua buat open house. makan satay dengan briyani. sedap wooo~



dan raya ketiga ni lah baru ada gambar raya aku dengan adik-adik aku semua. masa raya hari tu kan tak sempat nak snap apa-apa. time ni lah nak balas dendam. hahaha

eh eh. lupa pulak. kat sana kan, aku jumpa kang gary! ala, gary running man tu la. gary mana lagi. jangan tak taw tahun ni gary raya kat malaysia taw. kat temerloh lagi tu. hewhewhew.


ehem ehem. mesti korang tak percaya kan? don't worry. aku sempat snap la beberapa ketul gambar dengan gary. nah, tengoklah.




hehehe. this is my gary! aku baru perasan yang muka anas ni ada iras-iras gary sikit. oh anas, nanti dah besar kak long register anas masuk running man 2022. ekeke. siapa nak autograph boleh la jumpa aku, PA anas. peace! >.< 


p/s : hari ni raya ke rumah kawan tadika. yippie!


[ked's sketching]

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)