Friday, August 24, 2012

NOBODY NOBODY BUT CHU!


uikss??

i want nobody nobody but you! plap plap! nobody nobody but you! ahaaa~ kalau dulu dok berangan pejam mata bukak mata nak pegang SII. siap dah janji dengan ibu lagi kalau aku konvo nanti nak SII as hadiah la kekononya. nak beli sendiri, memang tak mampu la dek non oooii~ makan megi hari-hari aku nanti. hahahaha

itu cerita lama. sekarang ni dah ada buah hati baru. wink wink! lemme introduce you to...


tada! ni lah namanya SONY ERICSSON LIVE WITH WALKMAN! aku start jatuh chenta dengan phone ni since tengok cam best je una dok main-main phone dia ni masa kitorang beraya kelmarin. aku dok compare phone ni dengan ace and ace plus. walaupun screen dia kecik sikit daripada ace and tebal cam blackberry, tapi since dia boleh 3G, aku lagi lah suka. OS dia android 2.3. sama je macam ace. camera 5MP, siap dengan flash lagi. ah, aku tak habis-habis dengan flash sebab phone yang aku pakai sekarang ni takde flash tapi time record video ada pulak. grrr~ 

yang paling penting sekali, harga dia yang boleh dicapai dek akalku lah kan. time member aku beli hari tu RM500++. sekarang ni dia tengok kat penang dah boleh dapat RM400++. wow! kalau camtu, boleh lah nak rembat bulan depan. ekeke.

aku bukan apa, bukak sem ni dah last year aku. haruslah banyak moments yang berada di depan mata terus di snap kan? kalau tak before this tunggu member aku je snap. namun selepas ini, tidak lagi. hehehe

sekarang ni, tinggal nak usha harga dengan usha akaun bank je. kalau ada, jalan terus. hadiah konvo tukar jadi iPad3 boleh? >.<



[ked's sketching]

1 comment:

  1. wey sekarang ade hati lagi nak beli fon ni?aku dah lame tunggu ni.haha

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)