Friday, August 3, 2012

LIFE MUST GO ON


uikss??


nothing left to regret. Dia tahu setakat mana effort kita, dan setakat itu sahajalah kita layak dapat. tapi, aku takkan putus asa. teruskan usaha, dan teruskan menanam semangat walaupun aku tidak setekad itu. bukan kah kegagalan itu mengajar kita untuk kuat dalam mendapatkan kejayaan? life must go on. kalau kita dok menyesali apa yang terjadi tanpa melakukan perubahan, tak guna jugak. 

haaa.. nampak tak ayat frust kat situ?

frust la. frust dengan result yang tak di jangka. frust dengan cgpa yang langsung tak nak tolerate ngan kita sebab jatuh. frust dengan diri sendiri yang tak serius. 

kali ni, memang aku kena kuatkan semangat untuk serius dalam study aku ni. no more study last minute hopefully. nak kena kejar jugak last cgpa 3.50. current cgpa 3.40. nampak cam sikit tapiiiiiii, azab tu nak dapat. 

insya Allah aku boleh lakukan next sem! do not give up afiqah! kuatkan semangat! anda pasti boleh!



[ked's sketching]

3 comments:

  1. jgn sedey2...betul life must go on, ada next sem to make a revenge!!!result akak pun dah keluar tapi malas nak check on9 sebab kan kes subjek yg bengang tu...lecturer pilih kasih hahaha, kat student lelaki byk ponteng pun bagi A-, takpelah. mmg sakit hati tapi as you wrote, life must go on!

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah jugak kalau dapat lecturer yang tak professional camtu kan? yang jadi mangsa student la.. keciannye kat kak faye sekelas..
      saye sangkut kat final la.. sebab carry mark okey..
      hmmm.. nak wat camne.. dah bende dah lepas kan?
      marilah kite same2 mulakan hidup yang baru..
      huhuhu..

      sabar ea kak faye..
      Allah pasti akan beri ganjaran yang setimpal dengan usaha kak faye..
      kalau tak dapat skang ni, mana taw dapat kat masa depan?
      :)

      Delete
  2. hidup kalau smooth je x best gak~~~kna ada jet coaster ride, br rse nikmat hidup ni cmne..org yg smooth je idup die, xprnh rse gagal, xprnh rse ad kt bwh, he/she learn nothing..so, cheer up!!!
    P/S- maybe ko rse aku cam x layak nk ckp psl menda ni, tp, aku pun prnh gak rse jatuh t'golek..nk bangkit balik, sng je..pkir mak ayah kte je..insyaAllah, kita akan bangkit!!

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)