WORDLESS WEDNESDAY #40 : SAMA DAN SERUPA

7:55:00 AM


uikss??


perasan tak macam apa? siapa dapat jawap aku klik iklan blog dia. hehehe.. :D



[ked's sketching]

You Might Also Like

10 Comments

  1. macam kek lapis sarawak or kuih lapis kot?betul kan,kan??;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tettt..
      please try later..
      walaupun cam sama tapi bukan tu yang saye maksudkan kak oiii..
      :D

      Delete
  2. macam ape ni?? aku perasan slipper tu je.. selalunye flipper

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr..
      patutkah aku rotate gambar tu nak bagi korang jelas?
      something yang berkaitan dengan blog aku..
      :P

      Delete
  3. macam...aha! macam-macam!!!kekeke

    ReplyDelete
  4. warna hampir sama dgn header ked ek?kalau betul klik iklan akak sampai jadi RM100 hinggit ekkkk...;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. emm..
      adakah kak nasha nak kata same ngan background ekceli?
      hehehe..
      boleh la.. saye kasi kak nasha menang la..
      okey.. saye klik skang..
      tapi tak leh la sampai 100 kali..
      kang die kire fraud lak..
      :)

      Delete

Feel free to drop your comments here! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SKETCH'S PATH

Daisypath Anniversary tickers