IDEAL WEDDING CAKE FOR MILITARY BRIDE TO BE

12:10:00 AM


uikss??



wahhh.. smart tak kek ni? cool giler kan? aku start jatuh cinta ngan kek yang kak fawi ni buat since aku tengok dia punya figurines yang kiut-miut tuuu. aku suka tengok design kek dia yang simple dan comel. hah, mana-mana bakal pengantin yang nak tempah wedding cake siap ada figurines sekali macam ni boleh la check it out kat fanpage kak fawi ataupun singgah kat blog dia, http://bake-a-wii.blogspot.com/


p/s : emm.. kalau navy groom pulak camne ek design baju dia? hehe.. bila aku tengok fan page tadi baru aku tahu yang kak fawi ni stay kat area rumah sewa aku je. selang 1 blok dari rumah aku. boleh la kalau nak tempah kek kahwin kat dia nanti. wah! :P




[ked's sketching]

You Might Also Like

8 Comments

  1. comey kek ni...kalau navy, kena tukar tang topi dgn warna seluar...serba putih suci murni seperti baru lepas dicuci hihihi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ouchh..
      putihnye..
      takut la kotor nanti..
      hehehe

      Delete
  2. wah,kemain ko dik,siap dgn kek kawen bagai ni,akak da boleh makan nasi minyak ke dalam masa terdekat ni?heh?;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..
      saye suke tengok jela kak..
      kiut kan?
      insya Allah..
      kalau ade rezeki, saye jemput la kak nasha ngan kak faye nanti..
      hihihi..
      doakan kami ea..

      Delete
  3. aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...hahah tengok panjanggggggggg aminnn kak faye ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. uishhh..
      panjang tuuuu..
      mintak2 la makbul..
      :)

      Delete
  4. cantiknya... rugi tak jumpa wedding kek ni dulu..dah kawen dulu pulak..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?
      takpe puan jijah..
      anniversary nanti boleh tempah kek ni..
      hehe
      :)

      Delete

Feel free to drop your comments here! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SKETCH'S PATH

Daisypath Anniversary tickers