Monday, July 9, 2012

BANGGA MENJADI EX-PKR..


uikss??

aku bangga menjadi ex-PKR. uish? Parti Keadilan Rakyat ke? no no no. ini blog clean from politik ea. PKR yang aku maksudkan ialah, Penolong Ketua Rumah. hewhewhew. 

opss, before that, for those yang tertanya-tanya pasal sistem rumah sukan kat sekolah aku, boleh flashback balik kat entry hari sukan sekolah ni yea uolss..

sabtu lepas, hari sukan kat sekolah aku. dengar katanya, ramai jugak lah yang datang sebab alumni ada take part jugak la dalam satu acara masa sukan tu. aku pun teringin nak pergi. yelah, since membawa diri result SPM yang tak cun 5 tahun lepas, teringin jugak la sekarang ni, bila dah dapat diploma, nak jenguk-jenguk sekolah lama. hohoho




dulu, zaman-zaman pemerintahan aku (cewahh.. ayat tak boleh blah!), rumah Aminuddin Baki a.k.a AMBA selalu ambil ranking bawah-bawah. sobsobsob. rasa aku loser giler time tu. sekarang ni, hah! amekkaw! 3 bulan berturut-turut juara habaq hang! ni tambah pulak dengan juara keseluruhan sukan sekolah hari tu, confirm leading jauh punyalahhh..

tahniah kepada juniors aku yang dah bersusah payah menaikkan AMBA sehingga ke tahap begini. aku sebagai senior dan mantan penolong ketua rumah tahun 2007 ingin mengucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga kepada korang semua. semoga AMBA terus menjadi legenda kepada SBPI Temerloh. 

AMBA, HEBAT!

[ked's sketching]

6 comments:

  1. dlu jadi orang bawahan je..xinat nak berjawatan..huhu ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha..
      menang undi..
      nak wat camne, terima jela..
      :)

      Delete
  2. eh,kebetulan plak...ked sama ex skul dgn asben akak la...dia spm thun 2004...ked masuk skolah tu thn brape ek?dia pengawas skolah dulu...;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee..
      ingat tak dulu saye pernah tanye akak, mase tu first time saye komen kat blog akak..
      tapi, akak tak reply pon so saye pon malu nak tanye skali lagi.. hehee

      haah.. kenal.. abg asri kan? ketua KRS kat skolah dulu.. sape tak kenal..
      :P

      Delete
  3. apsl teruk sangat TUN RAZAK skang???dlu xde r loser cmni!!!!loser tang sukan je..laen tip top!!!!adoyai~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. loser!! hahaha
      amba dulu down, skang baru up..
      trbalik ngan TR..

      Delete

Feel free to drop your comments here! :)