Tuesday, June 19, 2012

BAGI LA AKU BERNAFAS MINGGU NI


uikss??

for all uitm students, minggu ni merupakan final week untuk kelas dan minggu depan, start lah sudah final. aku merupakan antara manusia yang terawal dijadualkan untuk mengambil exam as early as on 27th June bersamaan dengan rabu minggu depan. omakkkk!! minggu depan dah weh! ketar lutut rasa.

makanya, minggu ni merupakan minggu kekalutan bagi aku. weekend aritu, aku habiskan masa dengan mensetelkan segala individual dengan group task kat dalam i-learn tu. sampaikan tido pon dengan i-learn. yelah, tasks yang supposedly kita buat awal-awal sem, hujung sem ni la baru nak kelam kabut siapkan. pastu, dengan video MIS lagi, edit report pangkor lagi, buat slide service pastu upload kat i-learn untuk budak-budak ni vote lagi, report club lagi. 

adehhh. sampaikan satu tahap, aku tertido depan laptop sementara nak tunggu video aku di publish. tu belum kira aku sembahyang subuh dua kali semalam sebab mamai-mamai tak cukup tido kena bangun awal pergi kelas. nak ponteng, lecturer ajak wat past year paper lak. rugi pulak tak pergi nanti. 

hari ni, dah lepas la 3 beban aku skali. tadi submit video MIS sekali dengan pra tonton kat dalam kelas. syok giler! kitorang bawak speaker, tukar projector ke dinding yang putih tu. dah macam wayang dah rasa. masing-masing punya idea sama je. hehehe. untuk video MIS tu, kitorang kena reka application yang relate dengan future trend of tourism and service industry. 


yeah! done with MIS, done with club, done with test 2 QMT. orang lain dah merdeka da. aku je belum lagi. sebab esok aku ada presentation 2 for BEL taw! waaa~ ayat-ayat daripada mereka yang dah lepas present tu,


" BEL? apa tu? "
" bestnya esok. petang boleh tido. ahhh, heaven. "
" esok ponteng class BEL nak? "
" uish, pas HTM kul 11 nanti, sempat lagi nak pergi setia city mall tengok wayang free. "


fine! aku jugak yang sangkut lagi. terus tunduk pergi buat slide BEL. sobsobsob.. cepaatlah esok berlalu..


[ked's sketching]

5 comments:

  1. haru je kan,tu yg payahnya uitm,subjek bel subjek paling leceh selain subj ETR masa dip dulu..tu yg akak decide klu nak smbg degree nak smbg univct lain plak,uitm byk sgt sub elektifnya...ilang da uitm dihatiku,hahaha!!(jgn marah bdk2 uitm)

    ReplyDelete
  2. good lucky Ked...samala sini...nak ngabiskan lagi satu je...pastu lepas raya tinggal satu sem je...hoooyehhh heheheheh...

    ReplyDelete
  3. Gud luck ked n cik faye...insyaallah kejayaan milik kalian...☺

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)