SAYA TAK NAK MINTAK LEBIH PUN.. CUKUPLAH KALAU..

9:35:00 PM


uikss??

saya tak nak mintak lebih pun
cukuplah kalau saya dapat bertentang mata dengan awak
melihat awak senyum dengan mata saya sendiri
mendengar awak ketawa bila awak berada disamping saya
menemani awak ketika menjamu selera

awak,
saya tak nak mintak lebih pun
cukuplah kalau awak bagitahu saya flight details awak
supaya saya dapat bersedia untuk menerima pemergian awak
dengan hati yang tenang
dengan jiwa yang matang

awak,
saya tak nak mintak lebih pun
cukuplah kalau awak sudi spend masa walaupun seminit untuk bersama dengan saya
supaya saya boleh tatap wajah awak puas-puas
supaya saya boleh dapat bekalan semangat baru dari awak..
untuk meneruskan hidup di bumi bertuah ini
tanpa bergantung pada awak disisi

awak,
boleh tak awak tunaikan permintaan saya ni
saya tak mintak lebih pun
cukuplah kalau kita dapat berjumpa buat seketika
cukuplah sekiranya kita dapat berbual di telefon seperti dulu
cukuplah kalau dalam sehari tu awak beri perhatian kepada saya

awak,
boleh tak?


p/s : masa begitu mencemburui kita.. TT___TT


[ked's sketching]

You Might Also Like

8 Comments

  1. Assalamualaikum Ked

    walaupun seketika
    penuh makna
    harap2 'awak' sudi apa yg dipinta

    ReplyDelete
  2. bunyi nya seperti dah lama tak berjumpa..:)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. yup2,saba ea.ada rezeki tu nanti..syahdu betol aku bace entry ni..

      Delete
  4. kalaulah dapat berjumpa dengan pemilik tulang rusukku sekarang akan ku kata "tunggu aku dapat jadi lecturer ya"

    ReplyDelete
  5. yup..student uitm puncak alam yg panas ni~ huhuuu

    ReplyDelete
  6. rilek ye cik ked...xlama lg dapat la jumpa tu..akak dulu pun mcm awak jugak,3 4 bulan baru bertentang mata,dah kawen ni downgrade skit,2 3 minggu skali baru nampak batang hidung,huhu...dah ada relation dgn abg aska,ni lah gayanya,sabar n tabah sepanjang masa...;)

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SKETCH'S PATH

Daisypath Anniversary tickers