Saturday, April 7, 2012

PENYESALAN TERBESAR PART 4 DEGREE AT UITM PUNCAK ALAM


uikss??

"  menyesal ku akui, tak terima cintamu
dan kini engkau pergi
meninggalkan hidupku.. "

ish, menyesal menyesal. tak penah lagi aku rase menyesal sampai camni sekali. makan tak kenyang, tdio tak lena, mandi tak basah, belajar tak masuk. berat, berat. aku sekarang di hantui penyesalan yang teramat sangat. hmmmm...

tapi, tulah. bak kate jep sepah, barang yang lepas, jangan dikenang. kenang daku dalam doamu. hahahha. 

nak tak sebab ape aku menyesal sangat-sangat? ni hah puncenye. grrr~





demm!! giler chantek kan? and colorful too. FYI, aku tak pernah miss beli gambar class dari zaman diploma lagi. ni lah first time aku skip beli gambar, sebab ingat nak scan je nanti kan, skali, bile class rep aku bawak amik gambar-gambar yang da siap ni sume, aku macam, terkesima seketika. oh tidakkkk! aku rase gambar time ni la yang paling smart sepanjang aku berkecimpung dalam bidang bibliography ni. sobsobsob. menyesal kan? 

tak pe. next sem aku nak pakse budak-budak ni amik gambar class gak. grrr~

p/s : teka mane satu gambar faveret aku. huhuhu


[ked's sketching]

4 comments:

  1. cantiknya...pandai r diorg tgkp gmbr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?
      sungguh menyesal tak beli gambar kali ni..
      huwaaaa~

      Delete
  2. dak2 aku tak suka brgmbr mcm ni, sbb ktorng ada kameramn sndri :P

    ReplyDelete
  3. me too!!!! i love class picture since school.

    :))

    cambest tau nnt tahun2 mendatang tengok gambar lama.

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)