Sunday, April 22, 2012

INI SERIUS!




uikss??

ini serius! mesti bantu kitorang! ni hah masalahnye.. TT___TT


serius tak? serius giler ni! hehehe..
post ni memang mengingatkan aku tentang zaman skolah dolu-dolu. dulu, aku tak ingat dah time bile, tapi rasenye time aku form 4 kot, skolah aku bagi PC satu kelas sebijik. kekononye, nak bantu kitorang la untuk study dan jugak kemudahan untuk google reference from web. tapi, tak sampai their expectation pon. PC tu akhirnye dijadikan sebagai medium utama menyimpan gambar-gambar kelas, lagu, games dan sebagainye. hewhewhew

sampai la timbul satu phenomena ni yang ni aku ingat. mase tu kitorang form 5. skolah aku ni waktu prep malam die lame sket. dari kul 9 sampai 12 tengah malam. waktu tu di apply untuk form-form yang nak amik exam je cam form 5 ngan form 3. tapi, dun worry. in between tu kitorang ade supper. so, takde lah terase sangat.

dan selalunye, kelas lain aku tak taw la, yang ni aku observe kelas aku, yakni kelas technical yang mempunyai nisbah 2:1 lelaki dengan perempuan, setengah jam before break and setengah jam before abes prep kitorang mesti main game tu la, mario kart ngan worm. pastu, connect ngan projector, tengok ramai-ramai. happening giler!

tu belom kire nak cover line lagi! disebabkan cikgu/warden slalu wat inspection setiap kelas, kitorang akan pasang slide chemistry contohnye, pastu tekan freeze kat LCD tu. so, bile cikgu lalu, diorang ingatkan kitorang study, tapi sebenanye sibuk lawan mario kat depan PC tuh. ngehngehngeh..


baru aritu aku jumpe member skolah aku ni, si najwa tu sibuk tanye kat mane nak download mario kart ni. tuptup tak sangke yang ramai rupenye yang ingat plus nak game tu.. fuyoooo~

tetibe jugak aku terpikir, sape la ek yang memule skali gi install game tu dan kelas mane la ek yang start main dulu? antara, Smart, Brilliant, Perfect, Intelligent or Thinker? hmmmm..

tu memory budak skolah aku, batch IMTIAZ 327. korang pulak camne? :3


p/s : ish3.. orang gi kenduri budak batch sendiri bawak hadiah, kitorang bawak installer game! hahahaaha



[ked's sketching]

2 comments:

Feel free to drop your comments here! :)