Tuesday, January 17, 2012

ENTRY 18SX


uikss??

kelmarin aku ade bace paper. lam paper tu die ade tulis ayat camni,


" ... wanita tersebut juga ada menawarkan seks oral kepada wartawan... "


okey, frankly speaking, aku memang biase dengar word "oral sex" tu tapi memang aku tak taw bende tu camne. so, aku pon tanye lah member aku.




" beb, ade banyak sangat ke jenis-jenis sex ni? selain oral sex, sex ape lagi ade?"

" banyok deh. ade listening sex, written sex, multiple choice sex, true and false sex, saxophone, pilih hok mane mu nok!"






korok mu! tu dah macam bentuk-bentuk soalan exam! 


p/s : blog aku bukan blog lucas kay! ni sume jokes nak bagi hilang tension study. okey. aku tarik balik ayat aku. hilang tension wat past year questions sebenanye. hahaha. peace! 

p/s/s : aku ade exam Front Office Management kul 2.15 petang kang. doakan soalan senang ek! :P

[ked's sketching]

2 comments:

Feel free to drop your comments here! :)