AUNTY SAYANG AWISH!

9:20:00 AM


uikss??

semalam kami dikejutkan dengan satu berita buruk.
farish accident!
Ya Allah. 
masa dengar berita tu, muka aku terus berubah.
on the spot terus teringatkan tira, kak akma, ibu.
kita yang dengar ni pon dah macam nak luruh jantung terkejut.
diorang lagi lah.
lagi-lagi bila katanya farish tak sedarkan diri.
kak akma pun sampai pengsan bila tengok anak dia macam tu. (╥﹏╥)



dear farish a.k.a awish
aunty doakan awish cepat sembuh yea
nanti, bile awish dah sihat,
aunty kirim coklat kat mama adeq ea.
aunty bagi kat awish sorang je taw.
dengan syarat,
awish kena kuat ea.
awish jangan mengalah taw.
aunty taw awish kuat.
bile-bile nanti, aunty bawak awish jumpe uncle haziq ea.
awish boleh pau toys ngan uncle.
dah dah, tak mau lemah-lemah yea awish.
aunty sayang awish ~





Ya Allah Ya Tuhanku,
Ku tahu ini dugaanMu buat keluarga mereka
Maka,
Kau tabahkanlah hati mereka dalam mengharungi ujian ini
Dan,
Kau akhiri lah ujian ini dengan berita gembira
Hanya Kau sahaja yang mengetahui hikmah disebalik ujianMu

Aminn aminn ya robbal alamin.





p/s : awish ni anak sedara member aku tira. tapi sebab die rapat ngan kitorang, dah jadi macam anak sedara sendiri dah. comel kan awish ni? get well soon abang!

[ked's sketching]

You Might Also Like

1 Comments

Feel free to drop your comments here! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SKETCH'S PATH

Daisypath Anniversary tickers