Friday, October 28, 2011

ESOK!!


uikss?? 

haaa, pasan new things tak? aku ade letak salam lam entry aku mulai hari ni. hehehe. credit to Lyssa Secrect yea for that tuto. nak harap ke aku nak explore sendiri? hah, mimpi lah.

okey, back to topic. untuk pengetahuan korang, aku skang ni kat uitm dungun. huuuuu. rindu giler tuh. aku amik jubah ari semalam. jubah ape? haruslah jubah konvo yea!!hehehe. sebenanye, boleh jelah kalau kite nak wakilkan orang lain yang amik, tapi tak syok laaa. feeling die tu lain taw. lagipon, aku boleh jumpe member-member aku yang dah tak sambung degree kat shah alam same ngan aku cam zaty, muja, eda, shidah, yaya, nurul dan ramai lagi lah. mase ni lah lepas rindu, stay lame-lame, gi pasar malam dungun macam dulu-dulu. siyes rindu kat pantai dungun. huhu

arini lak, kitorang wat pre convo photo shoot kat pantai teluk gadung, dungun. ahaks! gedik nak wat pre convo gak cam budak dfsm. pre saje gamba dah beriban, belom ari konvo tu lagi. eh, lupe lak nak gitaw. aku konvo esok! sidang pagi lak tu. neves ni taw!

so guys, doa-doakan lah supaya sumenye berjalan ngan lancar esok. aminn. aku neves nak naik atas pentas je. takot tersadung. hahahahaa. aku kan clumsy sket. hikhikhik

last but not least, aku kasi korang gambaran sket ek tentang convocation day kitorang sok ni. maap la ek tak ikot flow sebab aku pakai upload je. hehe.

" SELAMAT BERKONVO CLASSMATES!"













p/s : para graduan sume dinasihatkan supaya tido awal ek. kalau tak free-free je bergambar ngan eye bag esok. hehehe. gud nyte!

[ked's sketching]



6 comments:

  1. laaa..ada kat uitm dungun.
    asal tak gtaw!

    ReplyDelete
  2. laa..asal? kau kat sini jugak ke?

    ReplyDelete
  3. asal gambar ko ngn amy tu inesen semacam je?ade eyebag pki la mask..heheh :p

    ReplyDelete
  4. kero~~~~congrats~~~haha..khamis lepak jom!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. una, aku memang inesen sokmo..hahaha

    nab, kamis malam aku ade test eco LOL..

    zuan, turn kau akan sampai jugak..sabau yea..

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)