Monday, September 26, 2011

MY FIRST ASSIGMENT !!

uikss??


yeahhh! masuk arini, genap lah minggu ketiga dalam academic calender uitm sesi september 2011. yeahh. arini jugak lah, aku dapat first assignment aku untuk subject event. err, aku lupe lah tajuk die hape sebab baru dapat tadi kan? class rep aku pon tak potostat lagi. ah, pedulik la tajuk ape. yang penting aku dah ade assigment. ngehngehngeh


yang tak best lak, minggu ni jugak tu kena submit. jumaat ni. then, kitorang pon cakap la ade kem jumaat ni kan(dengan harapan akan die postpone minggu depan). skali, lecturer aku kate,

" yeke? kalau camtu khamis ni la you all hantar."

gulp!!! woi! sape yang gatal-gatal gi tanye tadi! =.="

p/s: gimik je tu. last-last dapat postpone jugak. next 2 weeks kitorang submit. hehehe

p/s/s : hamzah ian jangan jelez aku punye bed sheet gambar otromen! :P

[ked's sketching]

6 comments:

  1. jgn tunggu last minit jugak nak buat pulak...

    ReplyDelete
  2. adehhh..mkn dalam tu msred..hehe

    ReplyDelete
  3. haha untong la mgu ni bru dpt asgmnt.. aku mgu lepas dah dapat.. huhu

    ReplyDelete
  4. wah.....kelas ko jah...bedsheet otomen tue.....hahahaha

    ReplyDelete
  5. heh! ingat senang ke nak dapat bedsheet otromen ni? kalau nak, meh sini 50 aku jual..hahaha

    sbb mggu ni first class subject tu zuan oooii..

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)