HEADACHE !!!

1:09:00 AM

uikss??


 

adeshhh. saket giler kepale aku skang! rase cam nak head banging pon ade! jum awak! kite head banging same-same! hahahaha

ni sume gare-gare tak cukup tido since ari sabtu aritu. malam sabtu tu, aku tido 2 jam je taw. selebihnye stay up wat assignment ibu yang dah suntuk sangat deadline nye. pastu, class lak berderet kul 8.30 pagi sampai ke petang. memang katekan tidak la kan pade tido lebih mase. =.="

maybe, skang ni kot badan aku dah over limit keletihannye. skang ni aku betol-betol rase letih, tak berdaye dan almost tertido mase type entry ni. 

ni, part aku punye dah siap dah. baru je pas send email kat ibu aku tadi. ahhhhh. lega sungguh rasenye. okeh! dah boleh tido dengan aman dah pasni. hoyyeh!!

p/s : gud lak mummy! kak long doakan semoge sume esaimen ibu siap esok. you can do it mummy! same-same doakan ibu aku ek? 

[ked's sketching]

You Might Also Like

4 Comments

Feel free to drop your comments here! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SKETCH'S PATH

Daisypath Anniversary tickers